MK Råd & Regnskap AS tilbyr et bredt utvalg av tjenester innenfor regnskap, tilpasset ditt behov.
Vi benytter moderne teknologi, noe som gjør at alt gjøres elektronisk.
Du kan enkelt få tilgang til regnskapet, når du vil og hvor du vil.
Vi kan gjelpe deg med bilagshåndtering, periodiske rapporter og rapporter til styret. Alt kan behandles elektronisk, og du sparer både tid og penger.
Våre automatiske løsninger for betaling av faktura gir deg god oversikt og kontroll.
Av oss tilbys alle tjenester innenfor lønn, uavhengig av bransje og størrelse.
Lønnsslipper kan enkelt gjøres tilgjengelig på telefon-app for alle ansatte, dersom det er ønskelig.
Vi bistår med all offentlig rapportering og oppfølging etter behov.
Vårt fakturaprogram sørger for at oppsettet av faktura er garantert korrekt etter krav om fakturautforming.
Med automatiske løsninger for betaling av faktura har du alltid god oversikt og kontroll.
Et godt oppsatt budsjett setter klare rammer og gir en god oversikt over inntekter og utgifter.
Dette gir din bedrift en godt planlagt økonomi, og gjør den rustet mot likviditetsvansker, uforutsette kostnader og sviktende lønnsomhet.
Vi bistår deg i oppstartsfasen av din bedrift og gir deg råd når du skal velge selskapsform (AS, ANS, DA, ENK etc.) og ved utarbeidelse av dokumenter som stiftelsesdokumenter og vedtekter, MVA-registrering, foretaksregistrering m.m.
Har du behov for rådgivning i forbindelse med for eksempel årsoppgjør, selvangivelse og opprettelse av dokumenter? Kanskje du trenger bistand i forbindelse med skatter og avgifter?
Enten du driver en liten eller stor bedrift må du levere årsoppgjør. Vi bistår deg gjerne med årsoppgjør og skattemelding, slik at din bedrifts regnskapsår avsluttes korrekt og alle lovpålagte krav overholdes.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen, analysere trafikk og tilpasse annonsering. Noen cookies er nødvendige for at nettsiden skal fungere, mens andre brukes til analyse og markedsføring.
Første gang du besøker nettsiden, ber vi om ditt samtykke til bruk av ikke-nødvendige cookies. Du kan når som helst endre dine cookie-innstillinger via cookies knapp som står fast neders til venstre hjørne.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjeldende lover og regler.